Willfeel-foorumin merkityksellisyys

Pysähdymme liian harvoin antamaan merkityksellisyyden arvon elämässämme oleville asioille. Monesti kaikesta tulee liian arkipäiväistä elämisemme lomassa. Ikään kuin asioita tulee liian itsestäänselviä. Kliseinen tosiasia: mikään ei ole itsestäänselvää.

SIksi haluankin avata keskustelun, jonka myötä voimme kertoa toinen toisillemme: Mitä tämä keskustelufoorumi sinulle merkitksee? Mitä tämä foorumi on sinulle antanut? Suosittelisitko tätä foorumia eteenpäin? Miksi suosittelisit ja miksi et?

Lämpimät ajatukseni foorumista menevät ennen kaikkea @terapeuttiville :lle :heart: Foorumin eri keskusteluita lukiessa huomaa kuinka olet saanut tuotua yhteen ihmisiä joilla on tarve keskustella kaikesta mistä täällä onkaan uusi keskustelu aloitettu. Voin vain kuvitella kuinka ammattitaitoinen olet työssäsi. Iso kiitos meidän yhteen saattamisesta.

Ilmapiiri on minulle itselleni ollut valtavan tärkeää täällä. Lukiessa eri aloituksia huomaa välillä rajallisuutensa ihmisenä: haluaisi sanoa jotain mikä voisi tukea, mutta ei siinä hetkessä osaa tai pysty. Voin silti luottaa, että meistä Yhteisönä löytyy joku jolta löytyy toiselle toimivat sanat ja keino ilmentää itseään, jotta syntyy vertaistuellinen yhteys kahden tai useamman ihmisen välille.

Kaksi sanaa vielä tähän lopuksi
Kiitos ja rakastan :heart:

5 tykkäystä

Voi kiitos! Ihanasti kirjoitettu @unna_alexa :smiling_face_with_three_hearts:
Minulle on tosi merkityksellistä saada tällaista palautetta. Ja tämä foorumi on minulle tosi tärkeä juttu. Pitkään olin miettinyt että haluaisin jotain mahdollisimmman keskustelevaa. Ja tämä on sitä

3 tykkäystä

Olkoon minun vastaukseni tähän mielettömän hienoon avaukseen. Kirjoittamani tekstit, saamani ja antamani sydämet ja palautteet.

Sanat ovat likiarvoja kun mietin tämän foorumin merkitystä muille ja itselleni.

Jos Villen joskus tapaan niin halaan häntä, jos 1,75 metrisenä termospullona siihen kykenen.

2 tykkäystä

Maailmassa on ihmisiä, jotka tarvitsevat tukea ja apua. Maailmassa on myös ihmisiä, jotka haluavat antaa tukea ja apua sitä tarvitseville. Willfeel kaikkinensa luo alustan näiden kohtaamiselle.

3 tykkäystä