Viivi täällä Heii 🤗

Täällä 32 vuotias nainen Keski-Suomesta heippa :wave:t3::relaxed: olen seurannut jo jonkin aikaa terapeuttivillen TikTok:ia ja fanitan häntä suuresti :pray:t3: innostuin kuullessani, että tälläinen keskustelupalsta perustetaan, aivan mahtava idea :sparkling_heart:

Mitäs paljastaisin itsestäni teille… Melko rankan taipaleen kulkenut tänne asti. Koin lasisen lapsuuden, vanhemman itsemurhan, parisuhdeväkivaltaa, ja monia muita asioita, jotka kuormittavat tänäkin päivänä minua. 15 vuotiaana minulle puhkesi paniikkihäiriö ja kärsin siitä yhä. Nykyään diagnoosina myös ahdistuneisuushäiriö ja masennus. Adhd-tutkimuksiin olisi tarkoitus vielä päästä. Parhaillaan kuitenkin etsin itselleni psykoterapeuttia, toivottavasti sellainen sopiva löytyisi :blush:

Vaikka melkoisen kivisen polun joutunut kulkemaan, niin en ole menettänyt toivoa. Edelleen jaksan hymyillä ja nauttia elämän pienistä asioista :pray:t3: ja uskon, että vielä paljon hyviä asioita on tulevaisuudessa tulossa.

Jään mielenkiinnolla tänne palstalle seurailemaan, ja osallistun mahdollisimman paljon keskusteluihin. Mielenterveys asiat ovat lähellä mun sydäntä :heart: ja vertaistuki on kultaakin kalliimpaa. Joten palataan toverit! :wave:t3:

14 tykkäystä

Moi Viivi. Hurjan tien olet todella kulkenut. Aivan mahtava kun olet nyt tällä keskustelupalstalla.
Täällä on upea porukka ja kaikilla omat taustat ja halu tukea kaikkia.

5 tykkäystä