Vähän Juustosta. 😜

Moi, mä oon Juusto. :cheese:

Opettelen edelleen kertomaan itsestäni ja se onkin yksi kehityskohteistani. Minulle luottamus on erittäin tärkeää koska minulla on paljon kokemuksia siitä että luottamukseni on petetty. En kuitenkaan yleistä tätä tietoa että en voisi luottaa uusiin ihmisiin.

Siksi tämä onkin minulle paras alusta anonyyminä…ainakin nyt alussa.

Koitan pitää tekstin lyhyenä vaikka syyllistyn monesti tarinan kerrontaan. :face_with_hand_over_mouth: Here we go…

Mä oon sellainen mölliäinen, että haluan kertoa mitä mä ajattelen asioista, ihmisistä jne. Minusta on kivaa päästä juttelemaan ihmisten kanssa joilla on myös kiinnostusta puhua syvällisiä ja ihan mistä vain… you name it.

Mulle sattui 2,5 vuotta sitten työtapaturma josta aiheutui stressihäiriö ja vakava masennus koska jouduin pitkään hakemaan apua ja väsyin sekä masennuin siinä matkalla. Nyt pikkuhiljaa lääkehoidolla ja terapialla kuntoutumassa.

Löysin tämän alustan sattumalta ja kiinnostuin heti koska täällä ihmiset ovat avoimia ja hyväntahtoisia toisiaan kohtaan. Kiitos mukavasta vastaanotosta. Moikkaillaan ja juskaillaan. :smiling_face_with_three_hearts::ok_hand:

T: JUUSTO

5 tykkäystä