Uusivuosi yksin

Jooh elikkä ny ekaa kertaa viettämäs yksin uutta vuotta kun yleensä perheen tai kavereiden kans viettäny sitä. Mut nyt iha yksikseen, entiiä johtuuko tämä musta vai tästä ajankohdasta mut tuntuu ettei kaverit kovinkaa ny edes laita viestii tai haluu jutella.? Tuntuu vaa tosi pahalta ja yksinäiseltä kun tullut vastaan kaikkia videoita joka paikasta kuinka kaikilla muilla on kivaa ja ampuvat raketteja yms ja itse oot vaan yksin ja nyt kun ei huolittu tai mahtunu minnekkään mökeille mukaan viettää uv. Kai tää vuosi vaihtuu näin sängynpohjalla makaamallakin ja kuuntelemalla musiikkia. Onko samaistuneita?

3 tykkäystä

Olen itsekin tavallaan yksin uv:n, vaikka olenkin perheen kanssa - en millään enää tässä iässä haluaisi olla tässä tilanteessa, mutta kun kaikilla kavereilla tuntuu olevan omat porukkansa, joihin en kuulu. Sitä taas kyseenalaistaa, että ovatko he sitten oikeestaan edes kavereita. Tuntuu kuin itse olisi aina se varavaihtoehto, jonka kanssa voi hengata muutaman kuukauden välein muttei sen enempää.

Poistin ig:n ja snapin aiemmin tänään, kun tietää jo valmiiksi mitä siellä tulisi tähän aikaan olemaan. Suosittelen sulle ja kaikille muillekin, jotka ootte tässä samassa ikävässä tilanteessa! Mua ainakin helpottaa, kun ei tarvitse kärsiä entistä enemmän kun näkee muiden pitävän hauskaa porukalla.

2 tykkäystä

Itsellä kolmas uusivuosi itekseen putkeen. Itsellä ei ole perhettä eikä ystävien kanssa voi viettää fyysisesti aikaa. Oon tosin vuoden joka ikisen päivän yksin, enkä vain näitä juhlapäiviä.

4 tykkäystä

tosi ikävä kuulla, voimia ja tsemppii sulle sinne
:heart:

1 tykkäys

Menetin kaikki kaverit 3v sitten. Sen jälkeen kaikki kesät, joulut, uudetvuodet vietetty yksin.

Kahta ‘kaveria’ näkee noin 3-4kk välein. Nämäkin ovat sellaisia että käydään kaupassa ja takas himaan eli ei mitään oikeaa kaverisuhdetta. Pari snäppiä vaihdetaan viikossa mutta ei mitään enempää

Tähän kyllä mieli tottuu kunhan vaan keksii tekemistä. Oon töissä 70/h viikossa. Kaikki lomat myös tarkoituksella.

Odotan että pääsen takaisin töihin koska siellä tulevat mun ainoat keskustelut ihmisten kanssa. Mulla myös paljon nettikavereita, suurin osa ulkomaalaisia.

Voin sanoa että kun tästä tilanteesta pääsee pois niin kyllä elämä loistaa. Kun elät 3v erakkona ja onnistut pitämään positiiviisen vision maailmaan niin ei ole mitään mikä enää pysäyttäisi ja näistä jokapäiväisistä kivuista saa ihan pirun hyvää motia. Paastoon 18h päivässä, kävelen 8-13km, käyn salilla 3-4kertaa viikossa. Sokereita vaan kerran viikossa vaikka houkutteita on joka päivä

Sori jos kaappasin ketjun mutta kun alkaa kirjottaa niin se ei ikinä lopu :slight_smile:

3 tykkäystä

Ei tarvi koskaan pahoitella kirjoittamista :slight_smile: tervetuloa @MustanKahvinVihaaja

2 tykkäystä

ääh tein just tilin tänne enkä oikeen tiiä miten tää toimii ja kirjotanko ees oikeeseen ketjuun tai mitään😅 Kuitenkin halusin saada tän asian ulos ittestäni vaikkei kukaan tätä lukisikaan.

Mutta tosiaan olin myös uuden vuoden yksin. Olin tosin parisuhteessa vielä silloin mutta kumppanini halusi mennä keskenään ystäviensä kanssa ulos juhlimaan ja olin fine asian kanssa ja jäin kotiin. Kävi kuitenkin niin, että tänä uuden vuoden yönä kumppanini petti mua ja emme siitä syystä jatkaneet yhdessä enää vuoteen 2022. Pettäminen tuli tosi yllätyksenä ja siihen liittyi paljon valehtelua.

Nyt on vaan todella yksinäinen olo ja mun sydän on tuhansina palasina sekä ikuiset traumat tästä uudesta vuodesta. En tiedä mitä tehdä ja miten jaksan tästä eteenpäin.

1 tykkäys

Moi. Oikein kirjoitettu :slight_smile: voi että harmillinen juttu tapahtui sun uutenavuotena. Toi sattuu jonkin aikaa. Juttele ystäville. IRL tai täällä netissä. Anna surun ja vihan tunteiden tulla. Jos tulee liian paha olo niin ota yhteys terveydenhuoltoon.

Tommonen kumppani ei ansaitse sinua joka pettää.

3 tykkäystä