Uudet harrastukset

Hei, mitä kaikki täällä harrastaa? Haluaisin uuden harrastuksen puhelimen selaamisen tilalle :slight_smile:

2 tykkäystä

Morjensta! Itse aloin pelaamaan Pokemon GO:ta silloin, kun tuntui että ruutuaika on 24/7 eikä ulkona tule käytyä. Siellä sitten pitkiä kävelyretkiä teen puistoihin, metsiin ja kaupungissa etsien näitä poksuja ja odottelen raideja. Se on yllättävän kivaa, vaikkei näin talvella puhelinta voikaan näprätä koko ajan, niin tulee ainakin kilometrejä käveltyä, joilla pokemon munia saa kuoriuduttua :3

Ehkä aktiivisin harrastus tällä hetkellä on D&D eli Dungeons and Dragons- pöytäroolipeli jossa on tullu heiteltyä noppaa niin pelaajana kuin pelin vetäjänä. Siellä voi pistää kaiken mielikuvituksen peliin ja paneutua toiseen maailmaan! Tänä vuonna olen esimerkiksi vetänyt melkein joka viikko etäpelejä jopa 35 kappaletta, joten samanmielisiä kannattaa etsiä ihmeessä, jos tykkää fantasiasta tai kauhusta tai konseptista mielikuvitusmatka.

Tietokoneella tulee pelailtua (usein liikaakin) ja samalla striimailtua myös. On tullut jalkapalloa pelattua puulaakiporukassa ihan vaan kuntoa ylläpitämään, mutta se nyt on ollut tauolla vallitsevan maailman tilanteen vuoksi. Keilailua on tullut harrastettua joskus vakavamminkin junnuna ja se on edelleen sellainen laji mitä pitäisi harrastaa enemmän. Sen verran hauskaa se on. Tyttären kanssa tulee tuota Pokemon GO:ta pelattua. Tulee samalla päivän kävelylenkit tehtyä.

Ehkä hyödyllisin harrastus mitä on tullut hankittua on ruuanlaitto. Siinä on tullut kikkailtua yhtä jos toista.

2 tykkäystä

Itelle on ollu tosi vapauttavaa kun alkoi käydä uimassa. Tiiän et se on monille laji joka tuottaa monenlaisia ahdistuksia kuten vaikka ne pukkarit jne mut itselle se oli ahdistusta helpottava asia.

Toinen mitä harrastan aktiivisesti on se et käyn aktiivisesti kulttuuritapahtumissa, klubikeikoilla ja konserteissa, teatterissa.

Mut nyt kun koronatilanne on taas pahentunut mietin et kiinnostaisi hirveästi aloittaa maalaaminen akryyliväreillä. Mitään en osaa mut kiehtoisi opetella, jos jollain on aloittelijalle vinkkejä mistä alkaa kannattaa aloittaa :sweat_smile:

1 tykkäys

Sieltä vaan Bob Rossin twitch-kanava ja youtube seurantaan ja oppia itse mestarilta :sunglasses: (Tai en tiiä onko Bobin värit akryylejä mutta ainakin värioppia ja maisemien maalausta oppisi helposti :joy:)
Taiteen kanssa oikeastaan tekemällä ja muitten tyylejä seuratessa oppii, rohkeasti vaan kokeilemaan!

1 tykkäys

Itse pääsin tässä kuukausi takaperin kokeilemaan padelia. Osoittautui erittäin hauskaksi ja haastavaksi lajiksi. Vähän tenniksen tapainen mutta ei kuitenkaan, ja sitä pelataan neljän ihmisen kanssa. Ilmeisesti myös kahden ihmisen kenttiä on olemassa.

3 tykkäystä

Itsellä on harrastuksena aikalailla tätä nykyä pelkästään Sanoittaminen ja säveltäminen, sittenkun tämä korona helpottuu niin jatkan uintia, Tykkään myös opiskella kaikenlaista uutta ja sitä myöten treenata päätä/muistia

2 tykkäystä

Mä harrastan taitoluistelua! Halusin aina harrastaa sitä, mutta lapsuudessa se ei ollut mahdollista. Niinpä aikuisena päätin aloittaa ja hankkiuduin aloittelijana aikuisten tekniikkaryhmään. Siitä se sitten lähti ja luistelun ympärille on jonkin verran kertynyt muutakin treenaamista, niin venyttelyä kuin kehonpainolihaskuntoa kuin lenkkeilyäkin.

Puhelimella tulee kyllä oltua paljon itsellänikin, sekä somessa että esim. Duolingolla ym. kieliä opiskellen :smiley:

1 tykkäys