Työkyvyttömyyseläke

Olen alkuvuodesta tehnyt työkyvyttömyyseläke hakemuksen no päätöstä nyt olen odottanut tovin sen takia saikulla myös olen ollu vuoden no sain päätöksen eilen kevalta johon kela oli hakemukseni lähettänyt, niin nyt sitten sain Hylky päätöksen,illal katoin :woman_facepalming: taisi olla virhe katsoa alkoi heti masennus, no ei siinä tietty mä heti ajattelin että se on sitte näin, lähetin mun hoitavalle psykiatrille viestii että miten mun tässä asiassa pitäisi toimia, lähetti hetki sitten viestiä että lupaa ottaa asiasta selvää lääkäriltä, että mitä tehtävissä, kun en tod ole työkuntoinen :roll_eyes:. Vituttaa vaan senverran että ei jaksa taas ajatella mitään oikeestaa enkä hoitaa asioitani. :woman_facepalming::cry: Tekisi mieli työntää pääpensaaseen!

3 tykkäystä

Täällä kans ahistaa hylky päätös :sleepy: olin vuosia kuntoutustuella, ja tosta vaan se hylättiin tällä kertaa, vaikka vointi on mennyt jopa huonommaksi kun ennen. Kyllä sitä miettii miten tästä taas selviää :broken_heart:.

2 tykkäystä

Lääkärin, että psykiatrin kanssa pitää tehdä valitus päätöksestä ja pitää kirjoittaa perustelut uudelleen kelalle. Ei siinä oikein muu auta.

3 tykkäystä