Tsteve

Tsteve, IT-maailman terävintä kärkeä. Eli 32-vuotias pojankloppi Uusimaalta. Nuoruudessani asunu Siuntiosta Muhokselle, eli Suomen maata on tullut nähtyä ja siinä matkalla muutamassa ojassakin joutunut rämpimään, mutta niin sitä on aina sieltä noustu ja menty eteenpäin. Yksi lause monesti käykin mielessä: “älä katso taaksepäin, koska et ole menossa sinne”. Nykyisen puolison kanssa oltu yli neljä vuotta ja hänen puoleltaan löytyy kaksi lasta tyttö 10 ja poika 17. Harrastuksiin kuuluu kalastaminen, perhokalastus on puraissut nyt viimeisenä. Todella intohimoinen golffari myös. Villen innoittamana ostin eilen juoksukengät ja lenkkipoluiltakin mut pitäisi jatkossa löytää. Heinäkuussa olis tarkoitus juosta sitten vitonen, eli 5km Villen kanssa, niin on jokin konkreettinen tavoitekin hommassa. Esitelkää ja keskustelkaa täällä rohkeasti, mielellään kuulisin sustakin !

7 tykkäystä

Terve Steveve juoksukenkä ostokselle iso peukku!
Itse olen 50v. Juoksennellut aika paljon. Pari Suomijuoksukin tuli rämmittyä aikoinaan Utsjoki- Helsinki, Vantaan Kaupungin joukkueessa. Nykyisin palautuminen on niin paljon heikentynyt ja lenkit on lyhentynyt.
Mutta on huippu tapa purkaa stressiä ja kestävyysurheilu kuulemma kehittää stressinsietokykyä.
Kiva kun löysit palstalle.

1 tykkäys

Kiitos Mika !

Tänään itseasiassa eka lenkki. Ville neuvoi pitämään sykkeet alle 150, niin eipä sitä paljon tarvinnut juosta :smiley:

Jalkapohjat tuli myös vähän holvikaaren kohalta kipeeks, pitää ilmeisesti kengät ajaa sisään?
XXL:stä ostin ihan mittauksen jälkeen, eli sopivat pitäisi muuten olla.

2 tykkäystä

Upeeta. Ville on ammattimies juoksu ja psykoterapia asioissa.
Mä olen itseoppinut jokasuhteessa.
Vaikutat freesiltä nuorelta mieheltä.
Tsemppiä kaikille elämän osa-alueille.

2 tykkäystä