Tietoa alueesta Ihmissuhteet

Parisuhteet, ystävyyssuhteet, nettisuhteet…

Minusta tuntuu, että ei oikein minkää noista :point_up_2: rakentaminen itsellä onnistu.

Aika ajoin ajaudun tilanteeseen missä huomaan, juttelukumppanin päätyvän hiljaisuuteen, joko lukee viestini mutta ei vastaa, tai sitten jättää huomioimatta kokonaan.

Olen itse ekstrovertti-persoona, oon avoin, juttelen paljon, joskus laittanut ystävälle (ainoalle) wapissa 10min ääniviestin alottaen jostai arjen asiasta ja huomaan päätyväni "miten raketti toimii"aiheeseen :smiley:

Monesti päädyn miettimään, olenko liian avoin, juttelenko toiselle liikaa, olenko minä turhan avoin “suomalaiseksi”. Ja tällöin otan takapakkia PALJON, mutta päädyn uudestaan samaan tilanteeseen.

En osaa olla hektisesti asioista keskusteleva ja sitten antaa asian olla. Pureudun mielelläni asioihin, selvitän asioita, haluan keskustella pitkästi, mutta vaikea tälläisenä persoonana löytää juttuseuraa jonka kanssa voisi jutella kissanruoan koostumuksesta :smiley:
Hjelp, mistä seuraa ja miten saisi sen keskustelun pysymään sellaisena etten jaa asioita, mutta toinen silti haluaisi jutella.