Tietoa alueesta Esittele itsesi

Esittele itsesi! Tiedostathan kuitenkin, että tämä tieto on avoimesti netissä, joten kerro vain ne asiat mitkä tuntuvat sopivalta sinusta.

2 tykkäystä

Moiksu!:heavy_heart_exclamation:

Jenna, 21-vuotias Jyväskyläinen nuori.
Aluksi olen luonteeltani ujo, mutta puhkean kukkaan, kun koen oloni turvalliseksi! Perus luonteeni → ajattelija, keskustelija, kuuntelija, huumorintajuinen, omaperäinen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Oon myös helposti lähestyttävä ja tulen kaikkien kanssa toimeen.
Multa löytyy 6-vuotias mäyräkoira/beagle mix kotoa.
Työtön ja opiskelut keskeytyneet mielenterveysongelmien vuoksi. Mulla myös huono tapa muuttaa paikasta toiseen paetakseni mt-ongelmia, mutta toki Jyväskylän sisällä :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Todettu juuri keskivaikea masennus, yleinen ahdistuneisuushäiriö sekä pakkoajatukset/toiminta. Toki minäkuvan kanssa ollut aina ongelmia, mutta tällä hetkellä menee ihan hyvin tämän kanssa! Kärsin myös tukehtumispelosta.
Harrastuksiin kuuluu lenkkeily. Talvisin tykkään luistella sekä kesällä uida! Kesällä 2021 uskalsin ekaan kertaan 7 vuoteen mennä uimaan välittämättä muista, oli mahtava tunne!
Rakastan luontoa! Olen enemmän suolaisen kuin makean ystävä. Autolla ajaminen on lempparipuuhaa, jolla saa ajatuksia nollattua. Olen myös suihkulaulaja :grinning_face_with_smiling_eyes:. Pizza voittaa hampparit ja ananas ei kuulu pizzaan! Olen horoskoopiltani kalat :rose:.

11 tykkäystä

Hei! VIllen sivusto tuli Tiktokissa vastaan ja minä tietenkin kiinnostuin tästä. Toivottavasti on ok, että jatkan vain tähän oman esittelyni? En oikein tykkää kirjoittaa erillistä keskustelua ja koen sen jotenkin hankalaksi ( Ei It-osaamisessa vikaa, vaan henkisesti) .

Olen Sofia, 22v ja asun Satakunnassa. Pari ammattitutkintoa taskussa, mutta haen silti omaa paikkaani/alaa. Ja olen hakemassa myöskin nyt keväällä jatko-opiskelemaan.
Asun porukoilla, koska en näe järkeä muuttaa omilleni vain huuman takia. Haluan, että teollani on joku oikea tarkoitus/merkitys.

Harrastan askartelua (kortit jotka on 2-3D ja erillaisia koristeita), kirjeidenvaihtoa kotimaa ja ulkomaa, lentopalloa ja mikäs sen mahtavampaa nyt kun on lunta niin hiihtää.

Minulla on ahdistusta ja on ollut masennusta, mutta terapian takia menossa parempaan päin. Lisäksi minulla on harvinaisempi oppimisvaikeus nimeltään hahmottamisen vaikeus, mutta en halua sitä leimata otsaani ja antaa ihmisten kanssakäymisen kanssani vaikuttaa asiaan, Minulla on tietyt asiat hankalia joiden takia tarvitsen vain aikaa tai ymmärrystä, että joku juttu ei onnistu kuten haluttaisiin. Ja that´s it! Jos haluat ymmärtää asiaa paremmin googlesta löytää kyllä paljon tietoa asiasta. :slight_smile:

Rakastan musiikkia, luontoa, taidetta ja sitä, että pienillä teoilla saan jonkun iloiseksi ja reagoimaaan asiaan positiivisella tavalla. Se on maailman ihanin tunne saada toinen ihminen yllättyneeksi tai iloiseksi. Pidän myös paljon kirjeiden vaihdosta perinteiseen tapaan. :blush:

Autolla ajaminen on rentouttavaa ja tykkään lauleskella/puhua itsekseni ajellessa. Enkä häpeä sitä pirullakaan itsestäni! Parasta “terapiaa” on ajaessa ajaa minne tahansa samalla, kun prosessoi asioita itsekseen omalla tyylillään.

Olen INFP-T persoona, joka tarkkailee ympäristöään. Horoskooppini on Härkä.

1 tykkäys

Hei vain!

Olen 19vuotias nuori, joka opiskelee tällähetkellä Maalariksi.
Olen ujo uusien ihmisten seurassa,mutta olen myös henkisesti aika vahva olen nuoren elömäni aikana käynyt enemmän asioita läpi mitä kenenkää ei pitäisi koskaa edes kokea. Minulla on kokemusta melkein kaikesta.

Minulla on tällä hetkellä diagnooseina vaikeamasennus,traumaperänen stressihäiriö, paniikkihäiriö.
Tällähetkellä en harrasta mitään kaikki voimat menee koulunkäyntiin.

Rakastan auttaa muita ihmisiä ja kuunnella muiden asioita.

1 tykkäys