Terveiset Pohjanmaalta

Moikka kaikki!
Villen viimeisimmästä livestä löysin tieni tälle palstalle ja näyttää tosi hyvältä! Pieni esittely itsestäni, oon Nina ja tuun otsikon mukaisesti Pohjanmaalta, opiskelen insinööriksi Centriassa ja teen opiskelujen ohella vielä vuoden loppuun asti kahta työtä. Multa löytyy mt-dg keskivaikeasta masennuksesta ja määrittelemättömästä ahdistuneisuudesta. Epäilen itselläni ADHD:ta ja tämän suhteen yritän päästä tutkimuksiin tässä pian. Oon ns. sosiaalinen introvertti eli höpötän paljon, mutta väsyn ihmiskontakteista tosi nopeesti ja tarviin paljon aikaa palautua. Oon impulsiivinen ja yllytyshullu sekä pahasti sokeririippuvainen. Huumorini nautin mustana, mutta osaan tarvittaessa olla hiljaa :smiley: Mulle saa tulla höpöttelee ihan mistä vaan! Ai niin ja oon 22v

Aattelin aloittaa tänne ketjun uskonnollisesta perheestä tuleville tai ylipäätään ihmisille ketkä on elämässään joutuneet ristituleen uskonnon kanssa (jos tällaista ei vielä löydy). Itse tulen tällaisesta taustasta ja se varmasti osaltaan vaikuttaa mt-ongelmiin ja todella moneen muuhun asiaan ja vertaistukea ois kiva löytää tälle

10 tykkäystä