Terapeuttivillen esittely

Noniin moi kaikki ihanat :blue_heart:

Monet teistä tietää minun jutuista mutta lyhyesti:

Oon 37v psykoterapeutti (ennen sitä sairaanhoitaja nuorisopsykalla), viimeiset 1v 8kk oon tehnyt somejuttuja ja tähän idea tuli omasta päästä. Ajattelin, että liian vähän on rentoa mutta tunteikasta sisältöä, semmoista aitoa ja välittävää.

Mulla on ihana perhe, rakas vaimo Elli, tytär 16v ja poika 4,5kk. Pirkkalassa elellään. Juoksua harrastellut olen viimeiset 15v, silloin tällöin jopa maratoneja (leppoisalla vauhdilla, ei mitään liian kovaa yrittämistä :slight_smile: )

Tää foorumin perustaminen on mulla jotenkin herättänyt tosi paljon tunteita. Tuntuu, että tämä on se juttu mikä yhdistää kaikki noi somet ja tuo ihmisille paikan parantua. Siksi arvostan kaikkia teitä jotka kirjoitatte tänne ja autatte toisianne.

Tehdään yhdessä jotain ihan tajutonta, tehdään se mistä kaikki puhuu. Autetaan toisiamme.

61 tykkäystä

Moi Ville. Pyysit laittaa sulle viestiä jonnekkin kun livessä kerroin sulle tarvitsevani psykoterapeuttia. En tiedä minne? Miten saisin suhun yhteyden? Asun Tampereella, joten etäjuttu kiinnostaa.

3 tykkäystä

Laita yksityisviestiä minulle täällä :+1: tosin en voi itse ottaa terapia asiakkaita tällä hetkellä mutta jos voisin vähän neuvoa

1 tykkäys

Kiitos tästä sivusta!

1 tykkäys

Minne voi laittaa yyveetä?

Täällä jos haluat laittaa, niin klikkaa käyttäjän profiilikuvaa ja siitä avautuvasta ikkunasta kirjekuorta.

Moi Ville. Kiitos ihan sikana tästä sun koko hommasta mitä tääl pyörität :pray::heart:. Tästä tulee vielä tosi iso juttu! Mä olen mukana kuulemassa sulta viisauksia ja imen itseeni sun puheista dataa. Teen työkseni kulttuurikasvatuksen kehitystyötä Tampereella ja koko tää touhu inspiroi mua ihan hitosti. Tunnekaavatus ja eheäksi ihmiseksi kasvaminen ovat keskeisiä asioita, maailmankansalaisuus. Samaistun monessa sun jutussa oman työni kehitysjuttuihin. Tiedän että kohta keksin jotain uutta. Olen ope, visionääri,taiteilija ja loppuviimeksi sydänsairas. Elämäni pysähtyi 3v sitten (aortta repesi+aivoinfarkti+aivoverenvuoto) ja olen joutunut opetteleen elään toimintakyvyn aleneman kanssa. Voimat ei meinaa riittää paykoterapeutin etsimiseen. Tarvitsisin psykofyysisen psykoterapeutil. Onko sulla tietoa mistä voisin etsiä? Koska sulle vapautuu paikkoja? Voisin tulla jonoon :hugs:. Jos ensin käyn psykofyysisen fysioterapian minne mul kuulemma mahkut saada kelan tuli.

Onko tämä suljettu yv? Vai lukeeko kaikki näitä?

Kiitos tuhannesti tästä isosta tärkeästä työstä mitä teet :heart::pray:! Olet alan huippuammattilainen!

T. Katariina Tampereelta

3 tykkäystä

Hei!

Kiitos ihanasta palautteesta! Ja hurjaa mitä sinulle on käynyt, mutta hienoa,että olet hakenut apua ja opettelet elämään uuden tilanteen kanssa. Tämä kohta ei ole yksityisviesti. Jos haluat laittaa yksityisviestiä, niin klikkaa minun kuvaa ja siitä “viesti”

t ville

1 tykkäys

Tää on kyllä paras joululahja monelle, myös minulle. Ole 50guppe 25vuotta taksi-alaa takana. Olen myös kouluttautunut mielenterveys- ja päihdealalle, jotenka aihe kiinostaa todella paljon. Olen työskennellyt kolmessa eri psykiatrisessa sairaalassa pieniä pätkiä ja kahdessa päihdehuollon paikassa, että jotakin kokemusta elämässä on kertynyt, mutta olen saanut paljon uusia näkökulmia näistä videoista ja Villen tapa käsitellä asioita on tehnyt minuun suuren vaikutuksen. Odotan innolla meitä kaikkia rakentavia keskusteluja, koska olemmehan loppuunasti keskeneräisiä mutta voimme saada helpotusta siihen tällä tavalla.

3 tykkäystä

kiitos ihanasta palautteesta @Mika_Kamarto !

1 tykkäys

Heippa, yksi huomio, kun registeröidyin tänne niin varmistus meni Googlen roskakoriin, siirtyä kannattaisi laittaa tiedote

1 tykkäys

No moikka ville, olen uusi seuraajasi tuben puolella ja nyt täälläkin lukasin sun esitelly viestisi, mukava tutustua :wave: ja olen itsekkin nästa asioista siinä suhteessa kiinnostunut koska todettu keskivaikee masennus., joten enköhän mä kohtalotovereita täällä löydä. :smirk: Tai törmää!

1 tykkäys

Moi. Ihan mahtava juttu tällainen paikka. Nyt kun suurin osa matalan kynnyksen mielenterveys ryhmistäkään ei kokoonnu, on vihdoin paikka missä purkaa olojaan ja saada vertaistukea. Kiitos. :smiling_face_with_three_hearts::partying_face:

2 tykkäystä