Terapeutti Kati esittäytyy

Moi lähimmäiset! Olen Katri Kanninen, Shortum terapiatalon toimari, 3 (pian aikuisten) lapsen äiti, psykoterapeuttikouluttaja, psykologian tohtori ja kaikenlainen tähän liittyvien asioiden ja prosessien kehittelijä. Suhtaudun työhöni ja ihmisten auttamiseen aika intohimolla. Olen kirjoittanut psykoterapiasta ja itsen auttamisesta kirjoja. Luen, laulan, melon, retkiluistelen, ja käyn koiran kanssa metsässä. Mitä milloinkin!

14 tykkäystä

Suuri kunnioitus ja kiitollisuus nousee teitä ammatti-ihmisiä kohtaan jotka olette tällä tavalla tulleet meidän rinnalle, kulkemaan ja tukemaan, tässä niin monimutkaisella elämätaipaleella. Huomaat jo varmasti kirjoitusasusta etten ole nuorimmasta päästä tämän sivun käyttäjistä, mutta 5 lapsen isänä koen, että minun täytyy edes yrittää ymmärtää minkälaista aikakautta minunkin nuoret tänäpäivänä elävät ja mitä uusia haasteita ( mitä omassa nuoruudessani ei ollut. Esim. Some ym…) heidän elämässä on.

2 tykkäystä

Haluan henkilökohtaisesti kiittää sinua Katri, antamastasi sydämestä.
Ja työstä mitä teet ja teette!

En hae huomiota, enkä odota mitään vastareaktiota. Olen vain niin kiitollinen siitä että tämä keskustelufoorumi on!

Ystävällisin terveisin Mika Kamarto

1 tykkäys