Terapeutit kieltäytyvät

Mitä tehdä kun tuntuu että useampi ammattilainen on jo ilmoittamut minulle että joudun “valitsemaan” mistä tahdon jutella, koska kukaan ei voi käydä kanssani ajankaan kanssa kaikkea läpi? On myös annettu paljon kommenttia siitä kuinka asioideni läpikäyminen olisi luultavasti minulle liian kallista.

Minulla on raju historia, joka alkoi vuosien pahoinpitelyllä koulussa, sieltä päädyin useaksi vuodeksi parisuhteeseen jossa minua fyysisesti ja seksuaalisesti pahoinpideltiin lähes päivittäin, siitä parisuhteeseen jossa en voinut hallita omaa aikaani tai rahaani.

Minulla on paljon oireilua siihen liittyen, ja niiden kanssa olen joutunut opettelemaan elämään ilman apua. Nykyinen kumppani tietää hidastaa liikkeitä ja olla rauhassa, silti saatan säikähtää kosketusta rajustikin, en mielelläni lähde ulos ellen mene töihin.

En uskalla enää hakea apua, kun on tullut niin monelta ammattilaiselta ikäviä kommentteja liittyen rahaan ja aikaan. Selvennän vielä että olen aina ollut valmis sijoittamaan että pääsisin eroon painajaisista, takaumista, ahdistuskohtauksista, dissosiaatiosta, ja tarpeesta päästä olemaan yksin useasti päivässä koska liiat värit äänet ja valot vievät minut piippuun erittäin nopeasti ja ylikuormitun helposti.

Hukutan kaiken töihin, teen pitkää yötä epilepsiasta huolimatta. En pidä omasta terveydestä huolta henkisesti enkä fyysisesti. En ole itsetuhoinen. Väsynyt ja turhautunut vain.

4 tykkäystä

Hurja on toi sinun historia. Toivo sinulle todella että löytäisit jonkun jonka kanssa jutella ja saisit purkaa kokemuksiasi turvallisessa ja luotettavassa keskusteluyhteydessä jonkun kanssa. Kiitos kun jaksoit laittaa tänne viestiä. Toivon että saisit täältä tukea ja rohkeutta etsiä apua.

2 tykkäystä