Ronja täällä moi!

moi kaikki! :heartbeat:
täällä kirjottelee ronja, 18-vuotias nuori nainen uudeltamaalta!
vitsi miten huikee juttu et tää paikka on saatu nyt pystyyn!
miten sitä ittensä esittelis, vaikee heittää tähän mitään kun ei oo vastapuolta kysymässä haha :joy:
pidän talvesta, musiikista, lempieläimistä eli koirista, käärmeistä ja lehmistä. kaikesta missä on sokeria, erityisesti suklaasta! podcasteista, musiikista ja keikoista, ja kaikenlaisista livetapahtumista missä ihmisten onnellisuus ja hauskanpito hehkuu! tatuoinneista ja lävistyksistä, sisustamisesta, ruoanlaitosta, kukista ja meikkailusta, kaikenlaisesta piirtämisestä ja taiteilusta, ne on aina ollut mun juttu! ja tietenkin, mielenterveydestä ja siitä keskustelemisesta! :heartbeat:

oma mt-tausta on koko elämän pituinen kivinen tie, tällä hetkellä virallisena taitaa olla masennusta ja ahistusta, mutta oon vasta juuri saanut itelleni kunnon kontaktin johon vihdoin luotan! sekin siis vihdoin alkaa selkenemään, ja vitsi tästä paikasta on siihen varmasti apua!

haha enempää ei irtoa näin nopesti mietittynä, lisää musta kuulee täällä varmasti, oon niin innoissani tästä jutusta ja ylpeä villestä kun on tälläsen saanut aikaan! tehään tänne yhdessä ihana ja lämmin tunnelma, yhteisö joka on tiivis mutta kaikille auki! ihanaa päivää kaikille ja kiva kun ootte eksynyt tänne <3

16 tykkäystä