PiuPau esittäytyy!

Heips! Jotain hyvää tiktokista on seurannut - löysinhän tieni tänne! Tuntuu hassulta olla pitkästä aikaa internetin ihmeellisen maailman keskustelupalstalla, johon olen edellisen kerran eksynyt ala-asteikäisenä. Täällä kuitenkin ollaan ja en voisi olla iloisempi.

Olen parikymppinen asiakaspalvelutyössä oleva nainen pääkaupunkiseudulta ja vastikään omilleni muuttanut. Voisi siis sanoa, että olen kääntänyt elämässäni uuden sivun ja on oikeasti aika tutustua itseeni.

Aasinsiltana voisinkin mainita suurimman haasteeni mielenterveyden saralla: minäkuva, omat rajat - tai niiden häilyvyys ja omien tarpeiden, halujen sekä mielenkiinnon kohteiden tunnistamisen vaikeus. Tiivistettynä ehkä muiden liiallinen miellyttäminen ja oman itsensä häivyttäminen taka-alalle siihen pisteeseen, ettei tunnista itseään. Rinnastaisin näihin jonkinlaisen syömishäiriökäyttäytymisen myös nuoruudessa.

Nyt olen kuitenkin täällä ja uskon löytäväni kaipaamaani vertaistukea hoitokontaktin lisäksi.

Tämän hetken mielenkiinnon kohteina mm. podcastit, lukeminen/kirjoittaminen (kirjasuosituksia otetaan vastaan), liikunta ja vaihtelevissa määrin neulominen! (Takaraivossa kuitenkin kolkuttelee ajatus siitä, mitä tapahtuu kun kiinnostus lopahtaakin ja erinäiset pelot jumiin jäämisestä, jos en nyt keksikään sitä omaa juttuani.)

7 tykkäystä