Opiaattiriippuvuus

Tämänpäivän livelähetyksessä puhuttiin lääkekannabiksessa mm. Toki muitakin aiheita oli framilla.
Laitoin viestin että olen saanut Tramal nimistä kipulääkettä minua vaivaaviin suolistokipuihin, josta on tullut uusi kansantauti. Vissiin 3000-5000 sairastuu vuosittain suolistotulehdukseen, jonka syytä ei omien viimeaikaisten tietojeni mukaan tiedetä.

Mulle Tramal antaa suolistoon ihanan levollisen tilan.
Pahimpina päivinä istun vessassa 10päivässä ja kipu ja turvotus vatsassa omn h###tillinen.
Eli lääke auttaa suolistossa ja antaa myös henkisesti hyvin eheytyneen olotilan.

Eli koukku on viritetty. Saat apua somaattisiin ja päänsisäiseen olotilaan pienellä pillerillä.

Onneksi noita lääkkeitä on vaikea saada, mutta olen mä niitä rouhinut ja tiedän että on kuin huumetta, vaikka oma huumehistoriani on muutaman kokeilun kokoinen.

Ollaan varovaisia noiden lääkkeiden kanssa, ellei sitten ole joku lääke minkä lääkäri on sinulle määrännyt. Ne on oma lukunsa ja tärkeä asia toimia lääkärin ohjeiden mukaan niissä.

Tramalista vielä, kun kuurit on kohdallani loppunut ja olen ylittänyt lääkärin määräämän annoskoon, niin reflat on megalomaanisia. Tunteen menee aivan pohjamutiin, kylmä, kuuma vaihteluita ynnä muuta kiduttavaa. Kesto on yleensä viikon mittainen kun keho rauhoittuu ja mieliala tasaantuu.

Ajattelin oliko järkevä nosto, ettei vaan tämä aihe saisi ketään kiinostumaan kokeilemaan opiaatteja, joita itse olen siis lääkärin määräämänä sasnut.

No minä tulkitsen, että viestisi on enemmänkin varoittava, kuin mitään muuta. Asiallista tekstiä siis aiheesta.

1 tykkäys

Hyvä. Mä itse pelästyin ettei se sisältänyt mitään romatisoivaa aiheesta. Koska siitä on romantiikka kaukana, niinkuin kaikkien aineiden mitkä päihdyttää.