Onko joku biisi jonka sanat kertoo ajatuksistasi?

Omia tuntemuksiani kuvaa hyvin. Exit- Vettä ja Hiekkaa.

3 tykkäystä

Olli Antonio - Pelottavan hyvä fiilis

4 tykkäystä

Hyvin sanottu!

2 tykkäystä

ainakin pelle - evelina!! se tuli ihan ekana mieleen. mutta näitä on kyllä monia, musiikki osaa selittää usein tunteet paljon paremmin kun minä itte. pokka - irina fiilikset on kans erittäin pinnalla! noista kahesta biisistä kolahtaa kyllä ihan joka lause ja sana.

2 tykkäystä

Kaikki tuntee tunteita ja jotku osaa sanoittaa niintä niin että kolahtaa kunnolla

Exitin biisit on hyviä, pakko myöntää. Vettä ja hiekkaa on ollut kanssa mulla yks viime aikojen suosikkeja

1 tykkäys

Bo Burnham - Goodbye

Itselle tää kappale kuvastaa hyvin mitä itse tunnen, esimerkiksi halua olla menemättä ulos (sen jälkeen kun olen omasta mielestäni sanonut jotain tyhmää) ja välillä tekosyiden etsimistä sille miksi eristää itseäni muista.

"Well, well, look who’s inside again
Went out to look for a reason to hide again
Well, well, buddy, you found it"

1 tykkäys

Voimia sinulle! Aina ei tarvitse, eikä jaksa. Päivät on erillaisia.

1 tykkäys

On montakin sellasta jotka kuvaa tosi hyvin omat ajatukset. Se on mun mielestä musiikissa just hienointa. Parhaiten osuu nää kaks biisiä: Miika - mustelmat & Stitches - Im so lost

2 tykkäystä

Mulla Sekaisin -Ruger Hauer

Varsinkin kohta ”on sekasin speksit safka ja seksi vaan huumeet tekee onnelliseks”

Mutta enää en ole riippuvainen 1kk kuivilla.

2 tykkäystä

Oikeesti tsempannu 1kk kuivilla!?
Olen onnellinen puolestasi !

2 tykkäystä

Onnea kuukaudesta !!!

1 tykkäys

Behm - päästä varpaisiin

2 tykkäystä

Kiva piupau kun tulit joukkoomme! Hyvä nimimerkki sulla, joskus on hyvä antaa piutpaut asioille, eikä ottaa niin vakavasti.

Kiitoksia💞 heh, entisen tuttavan antama lempinimi, joka sattumalta tuli ensimmäisenä mieleen!

Näitähän on aivan liikaa :smiley: Laulaminen on ollut miulle keino opetella tunteita sekä niiden eroavaisuuksia. Seuraavat ovat omia kuvauksia biiseistä, eivät lainauksia lyriikoista.

Erutan "Willow maiden "
Kuvaus ihmisen suhteesta luontoon. Me vain otamme antamatta takaisin. Mistä on otettu ei tuke vastaavaa kuin aiemmin.

Mikko Haju “Meidän puolella”
Aito rakkauslaulu. Toinen hakeutuu ajatuksiinsa piiloon kertomatta, mistä on kyse. Siltikään ei hylätä yhteistä turvaa perheestä. Mikään mitä toinen sanoo ei saa toista pitämään hänestä yhtään vähempää.

Dax “Eternity”
Mitä on ikuisuus? Jotain mitä ihminen ei ymmärrä. Entä jos kaikki loppuisi nyt? Mitä sinusta maailma ei ole vielä nähnyt?

Gracias “Ajaton”
Ajattomuudessa toisillemme. Ihmisyydessä ei ole aikaa, vaan elämä tapahtuu kauttaamme.

2 tykkäystä

In Mourning - For You to Know. Ja kovin moni biisi Sentencediltä

2 tykkäystä

Mulla on niitä aika paljon.
Riippuu paljon mielialasta.

Tiettyinä päivinä renkutan päivästä toiseen: Elämän nälkä - YouTube
Sitten on päiviä, kun on vähän surkeampi olotila niin: Kaija Koo - Vapaa - YouTube (tämä on niitä hetkiä, kun haen uskoa tulevaan ja siihen että asiat kääntyisi toisella tavalla kuin mitä ne ovat olleet. Hetkiä jolloin toivon voivani Kaija Koon tavoin jotenkin röyhkeästi, mutta niin itsevarmasti tuoda esiin omaa vapautta elämää kohtaan ja olen tavoittanut sen ilman mitään ajatusta, että mitä sukulaiset ajattelee tai joku muu henkilö.)
Uusina enemmän powerin hakemis biiseinä on olleet nyt: Van Canto - Master of Puppets - YouTube ja Jessica Darrow - Surface Pressure (From "Encanto"/Lyric Video) - YouTube

Mä kuuntelen näitä Deezeristä,enkä kuuntele Youtubesta juurikaan. Laitoin kuitenkin Youtube linkkeinä, että olisi helpompi löytää halutessaan.

Nämä on mulla ehkä yleisimmät, mutta on silti paljon muitakin mitä kuuntelen. Riippuu vähän siitä, koska kyllästyn kuuntelemaan tai löytyy joku vielä paremman kuuloinen/sanoitus mätsää jotenkin siihen tunteeseen, ajatuksiin. Mutta ainakin tämän talven aikana on tullut nämä paljon esiin mulla :sweat_smile:

1 tykkäys

Sonata arctica - i have a right , tää tuli tänään vastaan ja kolahti!

2 tykkäystä

Itellä tuli viel mieleen Hullu -Juju

1 tykkäys