Naatin esinatina

Helou!

Oon Naatti, kolmeakymmentä lähestyvä ihmismölliäinen. Rakastan kieltä, merkityksiä ja niillä leikittelyä, ja siksi olenkin kieltenopiskelija. Intohimon kääntöpuoli on valmistumista hidastava perfektionismi. Vaikka on sanottava, etten ole tällä hetkellä myöskään erityisen innostunut hyppäämään nykyiseen työkulttuuriin, joka vaikuttaa kuluttavan työntekjänsä loppuun.

Olen hakenut apua ahdistuneisuuden ja masentuneisuuden vuoksi. Juuri nyt oottelen, että pääsen tammikuussa psykiatrille sekä odotellessani käyn ratkaisukeskeisessä terapiassa. Olen myös alkanut epäillä, että saatan olla jollain tapaa neuroepätyypillinen.

Oon kiinnostunut monipuolisesti erilaisita itseilmaisutavoista ja viihde-/taidemuodoista, mm. kirjoista, musiikista, teatterista, neulomisesta, animaatioista ja peleistä. Nyt viimeisimmäksi olen ollut erityisen vaikuttunut Centaurworld-sarjasta ja sen soundtrackistä sekä intialaisesta peukalokiilasta :smiley:

7 tykkäystä

Moi, Naatti.

Sait minut hymähtämää eli naurahtamaan kun kirjoitit ihmismölliäisestä. Täällä toinen mölliäinen. :face_with_hand_over_mouth:

T: Juusto