Moikka moii! Nico esitt√§ytyy ūüėĄ

Tein just profiilin tänne, kun kuulin tästä Terapeuttivillen TikTok-livessä.

Oon siis 32vee jätkä Vantaalta. Asustelen koiran kanssa ja työskentelen tällä hetkel myyjänä. Takana monenlaisia muitakin duuneja mitä on tullu tehtyä :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oon hakenut opiskelemaan ensihoitajaksi, koska se on pitkäaikainen unelma ja olisi hienoa päästä auttamaan ihmisiä akuutissa hädässä. Ja lisäks se olis mielenkiintoista ja sopivasti haastavaa työtä ja uskon että oon sopiva siihen ammattiin. Tammikuus soveltuvuuskokeiden toinen vaihe, jännittää :grimacing:

Nykyään oon super tyytyväinen omaan elämääni ja koitan tehdä asioita mistä tykkään, toteuttaa itseäni ja tavoitella unelmiani (tuo opiskelemaan haku on yksi niistä). Kuitenkin taustalla mulla on masennusta, ahdistusta ym. ja vaikeita asioita elämässä, joten paljon on tullut pohdittua oman pääkopan asioita ja tehtyä itsetutkiskelua. Psykologia ja ihmismieli on muutenki aina kiinnostanu ja oon itekseni niistä lukenut.

Oon avoin ja rento tyyppi. Oon tosi monista jutuista kiinnostunu, mut tärkeimpiä niin tykkään leffoista ja sarjoista, luen paljon kirjoja, kirjoitan omia juttuja ja valokuvaus, sisustaminen ja tyyli on lähellä sydäntä kans! Tykkään kans liikkuu luonnossa ja yritän käydä salilla, etten maksais ihan turhaa mun salijäsenyyttä :sweat_smile: Kirjotan kans omaa blogia ja tahtoisin tehä tiktokkei, mut en oo viel uskaltanu julkaista mtn xD

Vapaa-aikana oon nykyään TikTokin suurkuluttaja :joy:

P.s. Mun on näköjään vieläki vaikea kirjottaa lyhyesti :sweat_smile: Jos jaksoit tänne asti niin :heart:

23 tykkäystä

Kuulostaa mahtavalta, tsemppiä kokeisiin!

Onnea kouluun hakemisessa! Ensihoitaja on ollu mun toinen haaveammatti, mutta tie vei tälläkertaa geronomiopiskelijaksi.

2 tykkäystä

Moi, Nico.

Huhhuh kun sulla on paljon erilaisia kivoja mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Kuulostat energiseltä ihmiseltä. Itselläni oli aikanaan liian monta rautaa tulessa koko ajan enkä muistanut antaa myös aikaa itselleni. En tietenkään yleistä tai vielä tunne sinua. Mutta muistathan myös rentoutua ja vain olla välillä tekemättä mitään. Elämässä on välillä hyvä pysähtyä. Ei mulla muuta. Mukavaa päivää sulle ja kiva kun olet mukana ryhmässä. :smiling_face_with_three_hearts:

T: JUUSTO

1 tykkäys

Ei ollut vaikea lukea loppuun asti. Sinulla on selkeästi kirjoittamisen lahja ja upea unelma päästä ensihoitajantyöhön.

Itsekkin Vantaalainen, hieman sinua vanhempi 50v gubbendaali, taksia ajellut 25v ja myös lähihoitajaksi opiskellut työnohessa.

Tsemppiä sinulle opiskeluun, työhön ja elämään ylipäätään. Jos näät joskus Vantaalla Lähitaksin 394 kupunumerolla, nii tule morjestamaan, juodaan pullakahvit, jotka minä luonnollisesti tarjoan.