Mitä kuuluu?

Mitä just sulle, joka tätä luet kuuluu just nyt?

Haluaisitko kenties kertoa jotain mikä mieltäsi painaa, purkaa vain pahaa oloasi tai jakaa jonkin ihanan asian arjestasi?

Koen, että on äärimmäisen tärkeää, että on jokin paikka/ihminen, jolle voi kertoa ajatuksistaan ja tunteistaan, oli se sitten ystävä, perheenjäsen, koulu/työkaveri tai vaikka tämä palsta. Usein kaikkein ahdistavinkin olo helpottaa kun saa edes pienen murusen pahaa oloa ulos puhumalla. Ei tarvitse hävetä ja vähätellä omia ajatuksiaan ja jättää puhumatta sen takia. Jokainen asia ja jokainen ihminen ajatuksineen on tärkeä ja arvokas sellaisena kuin on :heart:

Haluaisin mielelläni kuulla miten sulla menee just nyt :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Moi

Mulla on alkanu tää vuosi huonommin kun ikinä on vuosi alkanu. Ahdistus läsnä melkeen joka päivä. Ennen en oo ollu ahdistunut tulevaisuudesta mutta nyt ahdistaa tulevaisuus super paljon. Lähiaikoina kans tajusin menettäneeni yhen ystäväsuhteen tai mun ystävä periaatteessa alko häivyttämään mua pois ja kun vihdoin tajusin oli se aika iso paikka. Sitten toisella ystävällä oli toksinen suhde ja näki viime viikolla tätä exää 4 kertaa ja oli 3 yötä peräkkäin sen luona ja pelkään että mun ystävä alkaakin haluamaan taas suhteeseen hänen kanssa. Mulla on ollu yks henkilö (erityisopettaja koulussa) jolle oon voinu kertoo asioita ja sille on ollu tosi helpoo puhuu ja luotin siihen, mutta sen piti vaihtaa työpaikkaa ja se oli paha paikka koska nyt en enäö tiiä kenelle puhua. Viime viikolla oli eka paniikkikohtaus kanssa. Perjantaina koulupsykologille ja pyoliks ahistaa mut sit taaas haluun kans sinne samaan aikaan.

4 tykkäystä

Ikävä kuulla, että oot voinut huonosti :pleading_face: Lähetän sulle paljon lämpöä ja myötätuntoa, et ole yksin vaikka siltä välillä saattaa tuntua :heart: On kuitenkin hienoa, että pystyt vähän avaamaan tilannettasi ja puhumaan asioista, kannustaisin puhumaan jatkossakin! Hyvä, että meet psykologille vaikka jännittää. Psykologi kuuntelee työkseen, joten oli asia mikä tahansa, iso taikka pieni niin kaikesta saa puhua ja kaikkea saa tuntea! Saa olla surullinen, vihainen, iloinen, saa itkeä ja antaa pahan olon tulla ulos. Ja siitä jännityksestäkin voi puhua! Kovasti tsemppiä ja voimia!

3 tykkäystä