Mikä ihmeen Votka

Morjens. Votkahan se tässä. Monessa somen syövereissä samalla nimellä tai jollain sen variaatiolla. Alunperin FloDka, josta vuosia sitten pelikaverien suussa Votkaksi ja se jäi siitä sitten matkaan mukaan. Joistan paikoista voi tulla siis FloDka vielä vastaan.

Olen 36-vuotias mies, aviomies ja kahden lapsen isä. Länsirannikolla vaikutan ja elelen. Olen käynyt läpi vaikean masennuksen, joka vei hetkeksi työkyvyn, mutta onneksi ei elämänhaluja. Siitä ollaan onneksi päästy eteenpäin ja nyt onkin sitten halu päästä kertomaan, että kyllä siitä oikeasti voi päästä eteenpäin.

Tietokoneet on iso osa elämää, niin harrastusten kuin työn puolesta. ICT alalla vaikutan. Teen Service Deskissä töitä. Vaikka tuossa tulee vastaan oikeasti niitä, että ei ole huomannut laittaa virtajohtoa seinään ja sen vuoksi kone ei toimi (kyllä, niitä tulee vastaan joskus), niin siellä pääsee myös ihan palvelinten kanssa painimaan. Aikaisemmin olin hieman vaativammassa roolissa, mutta halusin mennä vahvistamaan meidän Service Desk tiimiä. 11 vuotta on nyt tuota työtä takana, joten jotain on varmasti tullut opittua. Harrastukset pyörii pelaillessa tietokoneella jos jonkinlaista peliä ja välillä niitä tulee striimattuakin.

8 tykkäystä

Rohkeeta! Itellä oli kans vähä samoja juttuja masennuksen kanssa. Tosin itse en ollut edes tiedostanut koko masennusta. Sittemmin viisastuneena ja vähän tervehtyneenä. Nykyään tää on semmonen asia mistä puhuu ihan mielellään ja haluaa jakaa kokemuksia ihmisten kanssa. Veikkaan että siellä samaa?

Mulla meni tajuta kanssa aika kauan toi masennus. Terapian aikana tunnistin ensimmäisiä masennusjaksoja noin kymmenen vuotiaana ollessani. Tähän on vaikuttanut herkkyyteni ja isäni alkoholiongelma sekä hänen mielenterveydelliset ongelmat. Tätä nykyään en ole edes missään tekemisissä isäni kanssa. Se on niin vaikeaa hänen taholtaan.

1 tykkäys