Mielenterveysalaa opiskelevat

Ajattelin tällaisen ketjun laittaa, kun itse aloittanut opiskelut lähihoitajajaksi, mielenterveys puolella, ja tavoitteena jatkaa sairaanhoitajaksi painottuen mielenterveyteen. Seuraan Tiktokia, jotta kuulee Villen näkemyksiä, vieraita ja myös kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä, jotka kamppailevat mielenterveys ongelmien kanssa.

Jos täällä olis muitakin alaa opiskelevia tai miksei jo valmistuneita, keskustelemaan mikä tässä alassa on kiehtovaa ja mistä lähti mielenkiinto alaan.

Itsellä lapsia jotka jonkin verran kärsii neurogologisista ongelmista, ja tutkimukset vasta tulossa. Samoin on läheisiä joilla ollut/on mielenterveyden kanssa haastetta.

2 tykkäystä

Täällä sairaanhoitajaopiskelija lähihoitaja taustalla,joka vihdoin uskaltautunut itse myös mielenterveyspalvelujen piiriin. Joskus häpeä tai uskallus omista ongelmista voi olla vaikea tuoda esiin kun pitäisi olla se auttavapuoli. Rohkaisen kaikkia hakemaan apua kun siltä tuntuu. Mielenterveyden ongelmat ei ammattilaisellekaan ole häpeä.

4 tykkäystä

Täällä toisen vuoden psykan opiskelija! Tulevaisuudessa olis mahtavaa päästä auttamaan mahdollisimman erilaisia ihmisiä erilaisine ongelmineen, jonka takia oon ainaki tällä hetkellä kiinnostunu hakeutumaan kliiniselle puolelle psykologiksi. Toisaalta spesifimmin myös erityisesti sukupuolen ja seksuaalisuuden moninaisuuteen liittyvät kysymykset ja traumat ja kriisit kiinnostaa mua tosi paljon!

• Kerttu
2 tykkäystä