Lohturuuat

Meillä kaikilla on lohturuokia, ja myös herkkuja. Ruokia joidenka syöminen aina parantaa mieltä, ja hetkut jotka meinaa aina lähteä mukaan kaupassa. Ja tämän lyhyen aloituksen seurana kysynkin, että mitkä ovat teidän omat lohturuuat ja -herkut?

Kotitekoinen texmex on kyllä aina ruokaa jota voisin syödä, jauheliha pannulle ja siihen tacomaustepussi ja kaupan salsa. Ja tortillaan mukaan joku dippi, salaatti, tomaatti ja sipuli. Kananjauhelihaan sama, mutta siihen tykkään ottaa lisäksi avokadoa ja puristaa sitruunaa päälle.

Valkosipuli-leipä myös aina tekee kurjasta päivästä paremman.

4 tykkäystä

Mun lohturuokia on ehdottomasti rainbow pasta carbonara (sellanen purkki, mihin vaan laitetaan kuuma vesi sekaan), nachopelti ja mäkkärin nugetit. Eli aika roskaruokapainotteista :smiley:

2 tykkäystä

oii ruoka! :heart: mä oon kyllä tosi kova lohtumässääjä. tavallaan se ehkä välillä on ollut ongelmakin, heti kun tulee vastonkäyminen nii meen wolttiin selaamaan itku kurkussa :joy: mutta eipä siitä nyt kyllä mitään pahaakaan ole aiheutunut. ruoka saa hetkeks ajatukset muualle!

tottakai kaikki rasvanen ja suolanen on parasta! hampparit, kananugetit, mozzarellatikut, kebab yms. oma tekemistä ehdottomasti makaronisalaatti, sen tekemiseen mul on täydellinen resepti ja aiettä se on hyväääää! :heart_eyes: oon myös tosi kova mässyttää leipää, sillon kun ei kykene muuhun niin toasteja on nopee tehä ja niist tulee aina hyviä!

sokeri on kyllä mun n.1 rakkaus, suklaa, JÄÄTELÖ, kaikki makea! ja limut ja mehut on mulle tosi tärkeitä, aina hirvee himo juoda jotain makeaa.

apua, nyt iski kyl nälkä :joy::joy:

1 tykkäys

Mun “go to” -lohturuoka (herkku) on ehdottomasti SIPSIT ja nykyään myös turkinpippuri lakritsi, joka ilmestyi kauppoihin vuosien odottelun jälkeen :

4 tykkäystä

Kaupasta, coca cola, Taffel Broadway, ja sit Ruoaksi haen kebabin tulisella kastikkeella, Paitsi jos mieli sen verran hyvä että pystyn itse tekemään ruokaa niin Tortillat

2 tykkäystä