Lampunhenki (yksi toive)

Otsikon mukaisesti: jos sulle tarjoutuis mahdollisuus toteuttaa yks toive, mikä se ois? Lisätoiveiden taikka kaikkien toiveiden toteutuminen tulevaisuudessa ei oo tietenkään sallittua :smiley:

Itse toivoisin uusia ystäviä elämääni

4 tykkäystä

Toisaalta useampi asia ikäänkuin yhtenä toiveena on hieman kyseenalaista :thinking:

1 tykkäys

vaikee kysymys, kun ois niin hirveen paljon kaikkee tietysti! ekana ja päälimmäisenä tuli mieleen, että toivoisin mun parisuhteeseen kehitystä/rakkautta/parempaa tulevaisuutta :heart:

2 tykkäystä

Sillä tiukalla ehdolla, että en saisi vaikuttaa mihinkään muuhun, kuin omiin ihmissuhteisiini vaikka jonkin vakavan rangaistuksen uhalla: Pyytäisin pitää nämä tiedot mitä minulla tähän mennessä jo on ja aikamatkustaa menneeseen minääni vuoteen 2008.
Aikaan ennen kuin pahimmat asiat elämässäni on tapahtunut omien typerien valintojeni tähden.
Sad but true.

4 tykkäystä

Onpa ihana, mutta vaikea kysymys!

Löytäisin jonkun ihanan ihmisen elämääni, edes yhden, jonka kanssa jakaa kaikki ilot ja surut, ja jonka kanssa ei tarvitse teeskennellä mitään mitä ei ole, voi tehdä kaikkea mukavaa yhdessä ja muuten turvallinen! Ihan sama onko kyseessä seurustelukumppani tai vaan hyvä kaveri, toivoisin että yksi ihminen löytyisi ainakin :blue_heart:

4 tykkäystä

Toivoisin, että pystyisin olemaan henkisesti niin vahva, etten tarvitsisi mitään päihteitä :slight_smile:

4 tykkäystä

Itse toivon että voisin olla siinä määrin levossa ja sopusoinnussa itseni kanssa ettei menisi niin suuria määriä energiaa siihen että yritän miellyttää muita ja olla hyvä tyyppi, joka kuitenkin haluan olla. Mutta joskus tuntuu että siirrän omat asiani taka-alalle että voisin antaa kaikki voimavarani ystävieni ja asiakkaiden käyttöön. Toimin siis työssäni paljon ihmisten kanssa. Joku huono itsetuntohan se vissiin on että en koe olevansa niin arvokas että muiden pitäisi ottaa myös minun tarpeeni huomioon. Voi myös olla että haluan säilyttää ihmiss/asiakassuhteeni olemalla aina kun mahdollista käytettävissä. Mutta eihän se tietysti niin saisi olla, mutta kuinka tämän oman pään kääntää toiseen asentoon mihin se on aikainsaatossa asettunut. Joku viisas on sanonut että “kroppaa on helpompi liikuttaa kuin mieltä” ja näin se tosiaan on. Mutta ehkä tämä, että saadaan tällä keskustelupalstalla pallotella näillä meitä vaivaavilla asioilla, osaltaan auttaa meitä kohden parempaa huomista.

3 tykkäystä

Toivosin voivani olla terve mieleltäni :slight_smile:

3 tykkäystä

Mää toivoisin että kaikki maailman ihmiset rakastaisi itseään :slight_smile:

1 tykkäys

Mä toivoisin, että kukaan ei kokis enää epätasa-arvoa, vaan iästä, sukupuolesta yms riippumatta ois mahdollista kokea olevansa arvokas, saman arvoinen ihan jokaisessa elämäntilanteessa, hyväksytty puitteineen kaikkineen. Jokaisella ois hyvä olla!

2 tykkäystä