Kuulumiset

Tämä nyt ei liity oikeestaa mihinkää olen ollu pitkän aikaa hiljaiseloa pitämässä masennus ja ahdistus ollu päällä ja selkäkipeenä ollut jonkin aikaa sitä tässä koittanut saada kuntoon.

Mutta kyselen sen verran miten teillä on alkanu uusi viikko joka oikeestaa on jo melkeen mennyt eli kohti viinonloppua mennään kovaa vauhtia, btw hoksasin että tämä kk on aika lyhyt kk, kohta on maaliskuu tosin tovi on tätä kuukautta jäljellä.

Miten te saatte ylensä päivät kulumaan sillon kun on masennus vaihde päällä?? :roll_eyes: Olis kiva tietää kun tuntuu että itse ei tunnu saavan mitään aikaseksi. Olisiko neuvoja?.

3 tykkäystä

Moi! Sama homma, masennus on lipunut salakavalasti päälle, pikkuhiljaa erinäisten pienempien ja isompien vastoinkäymisten myötä. Näennäisesti kaikki on hyvin, muttei kuitenkaan (Lääkitys aloitettu ja hoidossa on kyllä jo).

Mutta saamattomuus on suurta, ei vaan pysty/jaksa tai kiinnosta oikein mitään velvollisuuksien jälkeen ylimääräistä. Vaikka on ollut kauniita päiviä, rakastan lumisia talvia, mutta nyt MEH. Neuvoja eikä vinkkejä siis ole, kun vähän vastaava tilanne!

Tilasin jo toiset pitsat tälle viikolle. Lapsi tietysti tykkää, mutta itteä näivertää tämäkin.

Kahden viikon päästä on talviloma, ja toivon, että tilanne olisi jo parantunut hieman siihen mennessä.

Tsemppiä sinnekin! Kyllä se siitä! :face_with_monocle::heart::two_hearts:

2 tykkäystä

Mulla oli alkuviikosta kunnon romahdus ja jouduin ihan päivystykseen. Ja siinä samalla mulle todettiin korona… olisin muuten mennyt psykiatriselle osastolle, mutta olisin sielläkin joutunut karanteeniin tietty… suositeltiin kotona sairastamista. Onneks lievät oireet.

Toivottavasti tää tilanne vähän helpottais tässä… Mulla ja mun parhailla kavereilla on synttärit melko lähekkäin tässä helmi-maaliskuussa joten todellakin toivon, että voisin nauttia edes hetken näiden juhlien aikaan.

Päivät mulla kuluu aikalailla nukkumalla ja sarjoja katselemalla (tällähetkellä pyörii greyn anatomia).

En nyt oikein vinkkejä osaa antaa, mutta vertaistukea kyllä! Tsemppiä💖

3 tykkäystä

Tsemppiä myös ja pikkasesti paranemista :heart:

2 tykkäystä