Kultasiipi avautuu

Moikka, meitsi on tällanen masennuksen ja mielenterveyskriisien vuoristoradat kolunut ja edelleen siinä kyydissä oleva tyyppi joka fiilaa tätä koko konseptia. Oon alusta lähtien seurannut Villen TikTokjuttuja ja ollut sitä mieltä et tää on sellasta somesisältöä mitä maailma tarvii, mitä olisin tarvinnu itekki sillon kaikista pimeimpinä hetkinä.

Se vertaistuki ja muu mitä kommenttiketjut tarjoaa siellä on todella tärkeetä ja ihailen sitä rohkeutta ja avoimuutta. Ja sit se tieto ja apu mitä sieltä saa niin liveissä ja videoista on tosi tärkeetä varsinkin kun sitä terveydenhuollon tarjoamaa virallista apua joutuu odottamaan aivan liian kauan. Siks on hienoa et voi virtuaalisesti tarjota tällaista ja yhdistää ihmisiä. Koska varsinkin itelle on tuttua se miten vaikea asioista on puhua niille jotka eivät ymmärrä miltä se tuntuu kun on enemmän tai vähemmän rikki. Kuljen muulla nimellä kaikkialla muualla somessa mut tää on fooruminimeni aina ettei kukaan tuttu tunnista nii pystyy rohkeammin ja avoimemmin puhumaan :smile:

Hieman pelottava 27 ikävuosi alkoi hetki sitten, tietäjät tietää mikä siinä pelottaa. Oon kulttuurialan ihminen pääkaupunkiseudun uumenista. Masennus ja ahdistuneisuushäiriö matkakumppanina tässä.

Rakastan musaa, eläimiä ja syvällisiä keskusteluita. Sellanen minä oon, heh.

9 tykkäystä

Hei Kultasiipi!

27 ikävuoden kriisi on äärimmäisen samaistuttava! :sweat_smile: Olen mielessäni koittanut kääntää sen niin, että nyt olen sitten Nuori ja Kaunis™ ja elän asiaankuuluvasti täyttä elämää. Käytännön toteutus on saattanut olla jotain muuta, mutta pikkuvikoja.

1 tykkäys