Kuka on Tomatrio?

Moikka, olen päälle 20- vuotias tuleva luokanopettaja, ja toivottavasti myös historian ja käsityön opettaja. Olen todella puhelias, paitsi internetissä, jossa minua melkein ahdistaa saada viestejä, olen enempi sellainen sivusta seurailija. Kuitenkin pyrin vastailemaan aina viesteihin, mutta se aloitus on vaikeinta. Yritetään kuitenkin!

Olen elämäni aikana harrastanut paljon kaikenlaista, mutta lähellä sydäntäni on piirtäminen, kitaran soitto sekä partio. Vapaa-aikani menee pääosin kavereiden kanssa sähläämiseen tai sitten striimien/videoiden katsomiseen. Animea on tullut myös katsottua elämän aikana todella paljon.

En osaa oikein tavoitella mitään elämälläni, mutta olen ottanut päätavoitteekseni elää mahdollisimman onnellisen elämän. Tällä hetkellä siihen tähtään niin, että yritän saada opiskelut kasaan, terveyteni parempaan jamaan sekä säästää koiraa varten. Tarkoitus olisi joskus shetlanninlammaskoira hankkia. Tällä hetkellä elämää helpottaa huomattavasti se, että tiedän että kahden viikon päästä on suurin osa kouluhommista takana päin, ja voiton puolella. Keväälle olen ottanut vähemmän kouluhommia.

Omistan suolistosairauden, ja luulen etten ole kertaakaan parantunut yliopistossa burn outista (tulee joka syksy ja kevät vähintään 1 kpl romahduksia). Lukivaikeus löytyy myös taustalta, mutta mitään mielenterveyden puolelta mitään ei olla diaknosoitu. Kuitenkin koen, että jossain välissä pitäisi eksyä ammattilaisen puheille, itsellä on taustalla monelta vuodelta ollut läheisten kuolemia, ja paljon asioita, jotka ovat aivoissani sykkyrällä. Mutta sen aika tulee sitten, kunhan alan tienaamaan rahaa sen verran että voisin edes harkita terapiaan menoa.

Itsensä esittely on aina vaikeaa, enkä oikein edes tiedä onko tässä mitään tolkkua, mutta tälläistä tällä kertaa. Jos jotain luonteenpiirteitä pitäisi itsestä vielä kertoa, niin joustava ja ahkera tyyppi, joka haluaisi jäädä sohvalle makaamaan, mutta eksyy aina tekemään jotain. Ystävällinen ja haluaa kaikille aina hyvää, yleensä rentoa seuraa, mutta osaa ottaa köydet käteen kun sen tarve iskee.

Ja sinulle, joka luit tämän, toivotan mahdollisimman hyvää päivää. Tiedän hyvin, että elämä on välillä vaikeaa, ja pelkkä tsemppaus ei aina lohduta. Mutta muista, että olet hyvä, vaikket olisi kaikessa paras, onnistuisi kaikessa tai saat hädin tuskin arkea pyöritettyä. Olet silti hyvä tyyppi, ja uskon, että sinä ansaitset kaiken hyvän tänään!

3 tykkäystä