Kuka on huggawatti, alias huggis ja mitä se tekee täällä?

Heimoikukkuu :slightly_smiling_face:
Eli satu, mutta kaikki haukkuu huggikseksi.

Molemmilla kakaroillani on diagnosoitu ad/hd ja itte se pahin kyllä näistä.
Koko ajan sata välilevyt päässä auki, jossain soi musiikki ja jossain pyörii p*rno.

Mitään en saa aikaseksi ilman että poukkoilen siellä täällä ja esim. Kämpän siivoamisessa hurahtaa koko päivä ja on hyvin kuluttavaa.

Taksia ajan salossa työkseni ja en vois yhtään enempää rakastaa työtäni :slightly_smiling_face:
Oon jopa keksiny itselleni virikkeitä autoon niin ettei häiritse asiakasta, kun tuo pelkkä ajaminen ja laitteiden kanssa touhuaminen ei riitä.
Vaihdekepissä kaksi ohutta ponnaria joita pyörittelen ajaessa ja koitan saada ponnaria saumakohdat samoille kohdille, ajaa ikäänkuin stressilelun virkaa.

Lähete on vuos sitten laitettu ja nyt alkaa hiljalleen tulee soittoja nepsyltä ja josko tää kohta rauhottuis kun haluan kokeilla lääkehoitoa.

Mahdotonta esim keskittyä nuorimman lapsen kanssa koulutehtäviin kun kummallakin ihan yhtä lyhyt pinna, lapsilla sentään onneks lääkitys kunnossa niin vähän helppaa.

Mielenterveysongelmia (masennusta lähinnä) takana, mutta päätin että se ei kävele mun yli, vaan mä kävelen sen yli ja nyt ollut jo toista vuotta lääkkeettä.

Julkisenpaikan pelko (mikä tuntuu hassulta, kun asiakkaiden kanssa pitää käydä mm. Kaupassa, mutta liekkö siitä et on työmoodi päällä ja sillon asiakas on se johon keskityn, mutta vapaa ajalla kaupassa käyminen tuskaa)
Vaativa epävakaa persoonallisuushäiriö, vaadin itseltäni liikaa ja otan tosi kovin itteeni jos möhlin jotain. Niinkun esimerkiksi tänä aamuna, piti olla asiakkaan osoitteessa 07.03, mä heräsin vasta 07.09, asiakkaalla 07.21 ja vieläkään en ole antanut itselleni anteeksi kun as. Myöhästyi kohteestaan.

Yleensä siis oon se, joka on aina äänessä ja hymyilee ja piristää muiden päivää, niinkun tän hetkinen pomo sanoo, hukkiksel menee taas 3000km/h ja täysin väärään suuntaan :rofl:
Mutta sit kun tosiaan on jotain negatiivista, se on ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Kun joku sanoo että puuttuu se suodatin välistä, se on kirjaimellisesti totta.
Aina täysillä, ei välimuotoja.

Asiat rönsyilee, jopa ihan kesken lauseen ja sit tikuttaa ku ei muista mitä oli sanomassa :thinking:

Tämäkin teksti varmasti hyvin vaikea lukea, mutta mä yritin jäsentää, kärsivällisyyteni puitteissa :rofl:

Ihanaa päivää kaikille :partying_face::sun_with_face:

7 tykkäystä

Moi Satu. Itse taksia veivannut 25v Vantaalla sifra 394. Jos näät minut joskus liikenteessä niin nykäse hihasta niin vien sut aptsille kebabzille. Sekoillaan yhes mun sukujuuret Karjalasta, eli en ole tuppisuu minäkään. Rakastan duudiani, niinkuin sinäkin ja uusien ihmisten kohtaamista.

1 tykkäys

Vaimoniko nimi on Satu. Olen harmaahapsinen 50v ukko. Joten ei pelättävää, ei ollut treffikutsu tykkään vaan kolleegoistani. Ympäri Suomenniemeä. Aina kun tapaan jonkun Hangosta- Nuorgamiin niin pyrin juttusille.

1 tykkäys