Kriisipuhelimeen soitto

Mä soitin tänään kriisipuhelimeen. Jännitin puhelua tosi paljon, sillä olen aikaisemminkin soittanut sinne ja kokemus ei ollut paras mahdollinen. Puhelun aikana oli paljon hiljaisia hetkiä, eikä kumpikaan tiennyt miten jatkaa keskustelua. En kokenut saavani apua sen hetken tilanteeseen.
Tänään kuitenkin keskustelu sujui todella hyvin ja mielestäni hän auttoi erityisesti miettimään niitä asioita, jotka auttavat selviytymään elämässä. Puhelun jälkeen oli helpompi olla.

On tosi tärkeää, että apua löytyy! Kriisipuhelin yms auttavat puhelimet ovat tosi tärkeitä!
Olen kerran myös soittanut nollalinjalle ja sieltä sain kans hyvää keskusteluapua. Olen tosi kiitollinen, että auttavia puhelimia on!!

Sitten haluaisinkin kysyä… oletko sinä soittanut kriisipuhelimeen tai johonkin muuhun auttavaan puhelimeen? Auttoiko se tilanteeseesi?

6 tykkäystä

Kerran olen paniikkikohtauksen aikana soittanut kriisipuhelimeen, mutta oli niin kauheat jonot etten pystyt odottamaan niin kauaa. Joten päädyin soittamaan hätänumeroon. Sieltä sain toki apua.
Jonkun verran on tullut käytettyä sekasin-chattiä kun jaksaa jonottaa. Mutta en ole soitellut oikeastaan muualle, kun en tiedä mitä paikkoja on😅

3 tykkäystä