Kommunikoin, siis olen

Tervehdys! Olen neljääkymppiä hipova kummajainen Pirkanmaalta. Ajauduin tänne avioliiton myötä, joka oli kokemuksena osittain traumatisoiva, mutta nyt onneksi ohi. Sen savotan jälkijäristyksissä tässä on tullut nyt semmoisen vuoden päivät kasailtua itseä taas toimivaksi yksiköksi, mutta voiton puolella ollaan. Uusiin ihmisiin tutustuessa luottaminen on vaan todellakin kortilla.

Kiinnostuksen kohteitani ovat vahvasti musiikki, pelit ja leffat. Synkkämielisenä ihmisenä kaikissa edellisissä korostuu kauhukulttuuri aina päällimmäisenä. Musiikissa tietenkin örinätyylilajit hivelee myytyä sieluani eniten, mutta samana päivänä voi maistua esim. trancekin.

Ainiin, toimin modena täällä myös.

11 tykkäystä

Moi.

Kuulostitpa paljon siltä mitä olisin voinut itsekin kertoa omista kokemuksistani. Toivotan sulle jaksamista prosessiisi. Minulla on paljon traumaattisia suhteita taustalla, mutta parhaiten olen saanut apua vertaistuesta, eli muista samankaltaisten ihmisten kanssa keskusteluista sekä kokemuksista. Psykoterapialla on myös ollut suuri apu oman prosessin käsittelyssä. Muistathan että se että sinua kohdellaan huonosti, ei ole koskaan sinun vikasi ja ansaitset parempaa sekä ihania ihmisiä rinnallesi. :smiling_face_with_three_hearts:

T: JUUSTO

1 tykkäys