Koirat

Täällä voi keskustella koirista. Onko sinulla koira/koiria? Haluaisitko? Kysymyksiä koirista voi laittaa vapaasti.

2 tykkäystä

RAKASTAN koiria! unelmoin niin kovasti, et joskus asuisin jossain maalla omakotitalossa, jossa voisin omistaa vaikka kymmenen koiraa! :sob: ottaisin mieluusti vaikka nyt heti tänään edes yhden, mutta rahatilanne ja muuten epävakaa elämäntilanne ei kyllä olis hyväksi sille hauvalle :frowning: joskus vielä! bullterrierit ja staffit, sekä kaikki isot koirat on lähellä sydäntä <3 ihana aihe, koirista on aina kiva puhua :heart:

1 tykkäys

Joo koiria ei voi kun rakastaa <3 Ne on aina innoissaan vaikka ois kuinka huono päivä ja piristää ehdoitta.

Oi, mulla on kääpiöbullterrieri! Ne on niin persoonallisia hölmöläisiä.

Se on tosi hyvä et tiedostat että jos ei just nyt oo semmonen aika ottaa niin sitku se aika tulee niin tuntuu vielä extra hyvältä <3

1 tykkäys

hei saatko laitettuu tähän keskusteluun kuvaa sun koirasta? :heart_eyes: ois ihana nähdä!! jos susta siis tuntuu vaan hyvältä, ei oo pakko tietenkää :slight_smile:

1 tykkäys

Joo tämmönen höpsö löytyy multa. :face_with_hand_over_mouth:

9 tykkäystä

ÄÄÄ en kestä! juuri tollasen otan heti omaan kainaloon kun tilanne sen sallii! ihana, kiitos tästä :heart_eyes:

1 tykkäys

Mun koira rakastaa kaikkia ehkä vähän liikaakin. Nopeat ulkoilut menee aina ‘‘vähän’’ pidemmiksi kun pitää aina moikkaa kaikkia =D …sekös ihanaa on kun on kiire johkin varsinkin haha

Meillä oli kotikotona 3 eri koiraa kaikenkaikkiaan. Kypsyttelin ajatusta omasta koirasta pitkään, ja sitten tuli tilaisuus saada sekarotuinen koira (vahinkopentu) hyvästä paikasta. 4 vuotta nyt sitten ollu koiranomistaja, hermoja kiristävää välillä,varsinkin pentuaika :grimacing:

1 tykkäys

Joo pentuaika on hermoja raastavaa =D Ai että, joka paikkaan pitää hampaita koluta ja vaatteet saa olla rauhassa yms :stuck_out_tongue: Piraija hampaat tekee kivaa tuhoa. En kaipaa yhtään pentuhampaita kyllä… pakko sanoa.

Kuitenkin se palkitsee paljon sitten kun kasvaa ja siitä saa parhaan kaverin <3

Meillä oli hampaiden vaihtoaika kamalaa, ei mikään auttanut. Pentuna näykki muutenkin hirveästi ja hirveä työ oli saada se kitkettyä pois. Mutta onhan se ihanaa kun toinen tulee viereen tai päälle nukkumaan :heart_eyes:

1 tykkäys

Mä haluaisin kans joskus koiran! Semmosen ison/keskikokosen suurella sydämmellä! <3

1 tykkäys

Täältä löytyypi kaksi sohvanlämmittäjää :smiling_face_with_three_hearts:
Sekarotuinen Eppu

ja bordercollie Pink!

Suunnitteilla myös laumanlisäystä pienestä labradorinnoutajasta, mutta elämä näyttää :grin:

8 tykkäystä

Sympaattinen nenäeläin :pleading_face:

1 tykkäys

awws, ihania kuvia <3 Laumanlisäys jeee! Ainakin on kaks opettamassa uutta tulokasta sit jos ja kun hän tulee. :slight_smile: :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Täältä löytyy tammikuussa 5v. täyttävä Shetlanninlammaskoira Victor.
Koirataustaa on lapsesta asti.
Alunperin meillä oli Belgianpaimenkoiria (Tervueren).
Kun muutin omilleni, ostin ensimmäisen shelttini, joka eli kunnioitettavat 15v.
Victor on kuitenkin selvästi elämäni koira.
Toivon silti, että pystyn hankkimaan Victorille vielä shelttikaverin.

4 tykkäystä

Voi mikä ihana kuva! :star_struck:

1 tykkäys

Minulla on miltein 2vuotias Kassu lampuri arkea jakamassa. Kassu käy kanssani mahdollisuuksien mukaan myös töissä “turkkiterapeuttina”, josta selkeästi nauttii. Minulle Kassu on ollu korvaamaton tuki ja kannustaja, kun rapiat vuosi sitten elämä meni hetkessä niin uuteen uskoon, ettei oma pää meinannut pysyä perässä. Onneksi oli tämä rakas karvakorva, joka patisti päivittäin nousemaan sängystä ylös ja käymään lenkeillä.

7 tykkäystä

Ihania koirankuvia täällä! Nyt voi hymyssä aloittaa sunnuntain, kiitos! <3

1 tykkäys

Meiltä löytyy 2 koiraa :heart: Ovat kyllä kaikki kaikessa :heart:

3 tykkäystä

Täällä kaksi karvakuonoa💖 Samojedi ja coton de tulear.

4 tykkäystä