Kirjekaveri hakusessa

Mää oon vähän sellainen etanapostiaikaan jämähtänyt fossiili :smiley: Joten nyt oiskin hakusessa toinen kirjekaveri, jonka kanssa raapustella ajatuksia. Haluisitko sie alkaa alkaa kirjoittelemaan mun kanssa? Osoitteet tietty yksityisviestein vaihdetaan.

Kolmattakin kirjekaveria haeskelen. Haluaisin kirjoittaa vankilassa tuomiotaan istuvan henkilön kanssa. Heidän joukossaan on ihmisiä joilta puuttuu ihmissuhteet ympäriltään. Olisiko jolla kulla vinkkejä mistä lähteä liikkeelle?

4 tykkäystä

Onko iällä väliä?

Minua voisi kiinnostaa, toki en mikään erityinen kirjoittelija varmasti ole :see_no_evil: Onko jotain kriteerejä? :smile:

@Cas00 ja @pokki

Oon utelias tutustumaan ihmisiin. En aseta enkä voi asettaa kohtaamiselle ehtoja tai kriteereitä.

Jos kumpikin ootte kiinnostuneita niin olisi kyllä kivaa kirjoitella!

1 tykkäys

Moikka! Itsekin tykkään harrastusmielessä kirjoitella etanapostina ihmisille kirjeitä. En tosin ole vankilassa tai mitään muuta semmoista. :slight_smile:
Yritän heti tai mahdollisimman pian aina vastata tulleisiin kirjeisiin, vaikka aina olisi yhteishaun takia hoidettava X määrä tehtäviä, mutta en silti halua luopua edes tästä kirjoittamisesta.

Yritin googletella vastausta kuitenkin sulle siitä, että miten halutessasi saisit vangin kirjekaveriksi, minusta tuo kyllä kuulostaa omalla tavallaan hurjalta, mutta en löytänyt vastausta itse selatessani miten se homma menis. Löysin kyllä tällaisen sivuston: Finnish - Vankila kirjekavereita | WriteAPrisoner.com, mutta en oo varma kuinka luotettava on ja näin.

Mut ite oon valmis ottamaan kyllä aina uusia kirjekavereita, jos kiinnostusta löytyy :slight_smile:

2 tykkäystä

Multa vois löytyä kiinnostusta kirjeiden vaihtoon, oon siitä viime aikoina innostunut!

2 tykkäystä

En tosin ole vankilassa tai mitään muuta semmoista. :slight_smile: tää oli hauska pointti!

1 tykkäys

Heissulin :slightly_smiling_face:

Mie oon ottanut hiukan hitaamman tahdin täällä interwebsin maailmassa. Edelleen oon kiinnostunut kirjoittelemaan immeisten kanssa.