Kazzumazzu kertoo

Morjenstaa! :orange_heart:
Minua voi kutsua nikilläni Kazzumazzu tai ihan vain Katiksi. Olen filosofinen ja keskustelua ehdollistava persoona, mutta eritoten myös itsekriittinen, tunnerikas ja huolehtiva. Ajattelen kaikkia mahdollisia asioita ohi lentävästä perhosesta universumin syntyyn ja se tulee minulta luonnostaan, jotkut ovat sanoneet vitsillä tai tosissaan, etteivät jaksaisi miettiä yhtä paljon :sweat_smile: Mutta en voi sille mitään! Harvoja ovat ne päivät ja asiat, milloin en mietiskele - vaikka sitten mielikuvituksella leikiten.

Aasinsiltana harrastuksiin kuuluu aktiivinen Dungeons and Dragons- pöytäroolipelien pelaaminen ja vetäminen (myös Cyberpunk ja Call of Cthulhu) jossa saan hyödynnettyä kaikkea tätä infopuuskaani, sekä piirtäminen, juokseminen ja teatteri.

Willfeelin keskustelualustan moderaattoriksi löysin joskus tieni toisen Twitch-streamaajan kautta noin vuosi sitten ja tutustuin koko konseptiin, mitä Willfeel oikein tekee intternetsissä. Siitä lähtien olen seuraillut ja keskustellut myös muiden seuraajien kanssa Discordissa. Mielenterveyspuolelta koko konseptina etenkin kiinnostusta ja tietoutta minulta löytyy itsevarmuuden, rakkauden ja rohkeuden, sekä non-binäärisen ja seksuaalisuuden käsitteisiin, sillä itseltäni kesti monta vuotta todeta ja olla “sujut” sen kanssa että olen nainen, eikä se enää haittaa minua. Persoonilta ja mieliltään en mielelläni jaottele ihmisiä mihinkään kastiin, vaan tutustun ihmiseen aina yksilönä, ja niin toivon muiden tekevän myös minun osaltani. Niin monta tapaa on olla ihminen, kuin on ihmisiä!

Toivon, että jokainen joka tänne foorumille eksyy saisi varmistuksen tai vastauksen ongelmiinsa tai pulmiin, joita ei välttämättä osannut itsestään kaivaa ja että voimme yhdessä tutustua, keskustella ja parantua asioista ja tapahtumista, jotka meitä jarruttavat :orange_heart: Lempivärini on muuten oranssi :face_with_hand_over_mouth:

12 tykkäystä