Juha esittäytyy

Tervehdys kaikille!

Opiskelin psykologiksi, jonka jälkeen tein erilaisia ei perinteisen psykologian töitä 50:ksi asti, tietysti tuota koulutusta hyödyntäen. Useamman vuoden on ollut mielessä lähteä mielenterveyspuolelle ja nyt se vihdoin onnistuu.

Minulle suositeltiin Villen kanavaa ja luettuani tekstejä ja katsottuani livelähetystä vakuutuin välittömästi. Tämä on juuri sitä, mitä erityisesti nyt tarvitaan, jotta ihmiset saavat helposti apua elämäänsä! Toivottavasti pystyn itsekin kantamaan oman korteni kekoon tässä.

Vapaalla mm. harrastan intohimoisesti jalkapalloa ja futsalia ja ihmettelen kaikenlaisia maailmassa tapahtuvia asioita ja ilmiöitä. Utelias luonne ja halu ymmärtää ihmisten tekemisiä & koittaa auttaa niissä ohjaa omaa toimintaa.

t. Juha

11 tykkäystä

Moro Juha. Kiinostava tausta sinulla ja hienoa kun olet kanssamme ihmettelemässä elämää. Itse löysin Villen kanavan myös sattumalta Yotubesta ja olen ollut iloisesti yllättynyt ja kiitollinen, että on foorumi missä voidaan asialliseti keskustella, meitä kaikkia koskettavista asioista. Itsekkin 50+, monet eri elämänvaiheen ja alat takana. Viimeiset 25v taksi-alaa, jonka ohessa kaikenmoista muutakin. Viimeisin, mutta ei vähäisin löytöni on vapaaehtoistyö ruokajakelussa.

2 tykkäystä