Janitakristiiina

Moi! Itsensä esittely tuntuu aina kamalan vaikealta, mutta koitetaan.

Etunimeltäni oon Janita, mutta täällä netissä useimmiten törmäät minuun Janitakristiiinana (jossain kaukana muinaisuudessa olen myös ollu agenttti ja tyuio). Olen syntynyt vuonna -94, eli kolmenkympin kriisi lähestyy hurjaa vauhtia - ehkäpä siksi aloitan geronomiopinnot ensivuoden alussa amk:ssa, oon siis nyt lähihoitajana vanhustyössä. Harrastuksiin mulla kuuluu videopelit, virkkaaminen, valokuvaus ja inspiroituessani myös kirjojen lukeminen, sekä liikuntaa yritän saada osaksi arkea vaihtelevin tuloksin. Striimailen myös pari tuntia sillointällöin, eli tosi tosi harvoin :sweat_smile: Mun lempivärit on aika lämpöisen sävyisiä, kuten oranssia ja keltaista. Lempiruoka vaihtelee kausittain, tällä hetkellä se on lasagne.

Horoskoopiltani oon vaaka ja vaa’an luonnekuvaus tuntuu osuvan muhun aika hyvin - “Vaaka on iloinen ja optimistinen persoona, joka säteilee ympärilleen lämpöä ja avoimuutta. Hänen kanssaan onkin helppo tulla toimeen.”. Toisinaan saatan taipua liialliseen negistelyyn, mutta kyllä se positiivisuus aina jostain kumpuaa kuitenkin takaisin. Vaikka tästä tekstistä varmaan saa kuvan että oon supersosiaalinen ja rohkea, niin tarviin myös paljon omaa aikaa ja oon oikeasti aika ujo, varsinkin vieraiden ihmisten seurassa kasvotusten. Sitku opin tuntemaan niin oon muiden sanoman mukaan aika rääväsuu ja temperamenttinenkin.

Perheestä vielä sen verran, että siihen kuuluu kihlattu ja musta nelijalkainen riiviö, joka kissanakin tunnetaan. Haaveissa olisi toinen kissa, mutta vasta sitten kun päästään muuttamaan nykyisestä kodista seuraavaan.

9 tykkäystä