Hukka pussissa

Hei! Oon milleniaali kuvataiteen opiskelija, ja löysin tieni tänne Tiktokin kautta. Asun yksinäni nimeltä mainitsemattomassa kaupunginssa, ja melkeinpä ainoa seura on nettikaverit, pehmolelut ja villit linnut joita morjestan lenkillä. Nautin yksinään elämisestä, mutta haaveilen siitä, että olisi kotikonnuilla kavereita keidenkä kanssa tehdä kivoja asioita (turvallisesti) yhdessä, rauhallisista kahvihetkistä vesisotaan kesällä tai vaikka pieniä seikkailuja toiselle paikkakunnalle.

Voisi sanoa virallisten diagnoosien olevan (pussi)hukassa, mutta toivottavasti siihen tulee pian muutos. Elämä on hankalaa ja toisinaan toivoisin löytäväni vaatekaapista Narnian minne voisin paeta seikkailemaan. Mutta koska en ole Narniaa vielä löytänyt, niin Dungeons & Dragons on aika kiva vastine. Pelaan viikottain netissä ja oon mukana myös parissa vähemmän aktiivisessa kampanjassa. Roolipelaan myös kirjoittamalla ja omat hahmot ovat olleet jo vuosia mielenterveyden pelastusrengas.

Tykkään myös videopeleistä ja Skyrim on peli mihin en varmaan koskaan kyllästy. Pelaan varmaan Skyrimia vielä 70 vuotiaanakin, vaikka ehkä siihen mennessä uusin TES peli olisi julkaistu. Ehkä. Monster Hunter on myös sarja mistä pidän, ja odotan innolla Sunbreak lisäosaa.

6 tykkäystä

Moi, Hukka.

Minä luulen että meillä saattaisi olla aika henkeviä keskusteluita. Paljon ajattelen samalla tavalla miten toit asioita esille.

T: JUUSTO