Essi esittäytyy

Moikka!

Olen vajaan kk:n päästä 25-vuotta täyttävä lähihoitaja.

Olen omannut psyykendiagnooseja jo vuosia aikaisemmin (vaikea masennus, monimuotoinen ahdistuneisuushäiriö - yleisen ahdistuneisuuden, dissosiatiivisienhäiriön sekä paniikkihäiriön piirtein.

Nyt viimeisen parin viikon aikana olen päätynyt päivystykseen ahdistuskohtausten takia. Lääkitystä on muuteltu, lisätty ja vähennetty, aloitettu ja lopetetettu hurjasti näiden vuosien aikana.

Olen yksinasuva, vakityön omaava. Iloa elämään tuo koiruus ja kaksi belgianjättikania.
En omaa hirveästi kaveri/ystävyyssuhteita.

Kiitos (ja anteeksi - ei ole hajuakaan kuin täytyisi itsensä esitellä…)

9 tykkäystä

Esittelit kuitenkin itsesi hyvin, kaikkihan me esitellään itsemme miten me halutaan. Kaikkien esittelystä, ensimäisestä postauksesta tulee sellainen kuin kirjoittaja on halunnut. Kiitos, että uskaltauduit kertomaan oman tarinan alun, toivon että siitä oli apua ja ensimmäinen jännittävä askel otettu, (ainaki itelle ku alko kirjoittelee tänne.)

Täällähän meitä on monia, niin aktiivisesti kirjoittelijoita/kommentoijia, itse tykkään jakaa omia asioita jos koen että olen kokenut itse tai läheisen kautta jotain jota toinen täällä kokee tai uutena aloituksena, jos muita jännittää asiasta puhuminen niin huomaa että on muitakin.

Olisiko sulla halua rakentaa ystävä/kaverisuhteita, täältähän voisi mahdollisesti joku löytyä, joku joka ymmärtää, jonka tekstejä luet, jännittäähän se laittaa viestiä julkaisuun, mutta toivon ja haluan antaa rohkeutta sulle <3

Kiitos luottamuksesta kun uskalsit kirjoittaa tämänkin. :hugs:

1 tykkäys